פורטל האסתטיקה של ישראל

טיפולי יופי לא פולשניים

כולנו עם הרילס ועם הטיקטוק וכולנו רואים איך כולם נראים יפים וזוהרים ומטופחים, וזה עושה משהו. מאז השימוש שלנו בכל האפליקציות האלה, טיפולי יופי לא פולשניים זינקו בפופולריות שלהם. אנחנו יותר ויותר עסוקים במראה האישי שלנו והביקושים לשיפורים קוסמטיים נמצאים בעליה שלא ידענו כמותה. 

במיוחד כשמדברים על טיפולים לא פולשניים, או כאלה שיש בהם מינימום של אי נוחות וזמן החלמה יחסית אפסי. קחו למשל את טיפולי הבוטוקס, ההזרקות ואת טיפולי הלייזר. כל אחד מהם מטפל בבעיות אסתטיות נפוצות במינימום כאב ועם חזרה מהירה לשגרה. 

חלק מהסיבות שהטיפולים האלה הם כל כך פופולריים, מעבר לזה שהם לא כרוכים בכאב או בזמן החלמה, נובעות מכך שהם מציעים שיפורים די משמעותיים, ודי במהירות. זה מה שמביא ביקושים רבים למטפלים בתחום האסתטיקה, כי היום, אפשר תוך מספר טיפולים בודדים להגיע למראה הרצוי ולהמשיך כרגיל בשגרת החיים. 

רוצים לדעת מה הם טיפולי העור הפופולריים ביותר? הנה הם!

10 טיפולי היופי המתקדמים והמבוקשים ביותר בשנת 2024

פילינג כימי לעור

פילינג כימי מציע פתרון לבעיות עור שונות, מקמטוטים ועד כתמי פגמנטציה. במהלך הטיפול, משתמשים בתמיסה כימית כדי להסיר את השכבה החיצונית של העור הישן, ולחשוף שכבה חדשה וקורנת יותר, שנמצאת מתחת. פילינג כימי הוא טיפול בטיחותי ולא כואב, והוא אידיאלי למי שמעוניין להפחית סימני הזדקנות או פגמים בעור. מרוב שהוא יעיל, הוא הפך למצרך בסיסי בכל שגרת טיפוח של העור ואין כמעט קוסמטיקאית שלא תמליץ עליו או תשמש בו.

מיקרודרמברזיה

טכניקת פילינג עדינה שמרעננת ומחייה את העור, וחושפת עור חלק וצעיר יותר. נכון, זה נשמע די דומה לפילינג הכימי. למעשה, כאן מסירים תאי עור מתים, מה שתורם הן להמרצת זרימת הדם והן להופעתו של עור חדש. מיקרודרמברציה יכולה לשפר לא רק את מראה העור, אלא גם את המרקם והגוון שלו, להפחית נקבוביות ולאזן את צבעו של העור. שיטה מאד פופולרית בקרב אנשים שמעוניינים לשמור על עור בריא וזוהר בגישה לא פולשנית.

מזותרפיה

מזותרפיה מציעה זריקת לחות והתחדשות, ומשפרת את מרקם העור ואת הגוון הכללי באמצעות אספקת חומרים מזינים ישירות לשכבת העור. טיפול זה כולל הזרקת ויטמינים, אנזימים, הורמונים ותמציות צמחים כדי להצעיר את העור, להדק אותו ואפילו כדי להסיר שומן עודף. מזותרפיה היא אחד הטיפולים המבוקשים ביותר כיום והיא זוכה לשבחים על יכולתה לטפל במגוון בעיות, החל מהזדקנות העור ועד לטיפול במצבורי שומן מקומיים, מה שהופך אותה לאופציה רב-תכליתית להצערת פנים מקיפה.

מזותרפיה ללא מחט

לאלה שפחות מתחברים למזרקים, זה בשבילכם. קבלו חלופה לא פולשנית למזותרפיה המסורתית. הטכניקה הזאת פונה לאלה שמחפשים את היתרונות של המזותרפיה, אבל בלי השימוש במחטים. הטכניקה הזאת משתמשת בגלים אלקטרומגנטיים כדי לקדם חדירה של חומרים מחדשים עמוק לתוך שכבות העור. אז אם אתם שונאי מחטים, אבל עדיין רוצים להשיג את ההשפעות של המזותרפיה, השיטה הזו נוצרה עבורכם והיא מציעה פתרון נוח ויעיל להצערת העור.

מיקרונידלינג

שיטת המיקרונידלינג צברה את כל הפופולריות שלה בזכות היכולת שלה לעורר ייצור קולגן, להפחית הופעה של צלקות וקמטים ולקדם עור בריא יותר. איך קורה כל הקסם הזה, אתם שואלים? באמצעות מחטים עדינות שיוצרות פתחים זעירים בשכבה העליונה של העור. התהליך הזה מעודד יצירה של תאים חדשים ובריאים במקום אלה שניזוקו, וכתוצאה מכך מתרחש גם ייצור מוגבר של אלסטין וקולגן. מיקרונידלינג נחשב ליעיל במיוחד עבור אלה שמעוניינים למצק את העור ולהפחית את סימני ההזדקנות.

דרמפלנינג

טיפול דרמפלנינג מסיר תאי עור מתים ויוצר מראה עור חלק וזוהר. במהלך הטיפול, מבצעים גירוד זהיר בשכבה העליונה של העור כדי להסיר עור מת. לא רק שהתהליך הזה מחליק ומבהיר את העור, הוא גם מאפשר חדירה עמוקה יותר של מוצרי טיפוח והאפקט שלהם הופך ליעיל ומורגש יותר. זה פתרון מעולה למי שמחפשת תוצאות מיידיות ללא זמן החלמה. 

טיפול באור LED ברמה נמוכה

טיפול LED מטפל בבעיות עור שונות, מאקנה ועד הזדקנות. מדובר בטיפול לא פולשני, שההחלמה ממנו היא מיידית. במהלך הטיפול מוחדרים גלי אור שמקדמים את ריפוי הפצעים, מגבירים את ייצור הקולגן ומשמידים את החיידקים שגורמים לאקנה. יש כל מיני סוגים של קרני אור וכל קרן מותאמת למצב עור ספציפי, מה שהופך את הטיפול הזה ליעיל עבור מגוון רחב של בעיות עור.

גלי רדיו

מי אמר מיצוק העור ושיפור האלסטיות ולא קיבל? טיפולי בגלי רדיו מציע בדיוק את זה. מדובר בפתרון לא ניתוחי, שממריץ את ייצור הקולגן באמצעות העברה של גלי חום לשכבות העמוקות של העור. והתוצאה? עור מוצק, רענן, זוהר וחלק יותר. טיפול בגלי רדיו פופולרי במיוחד עבור אנשים שמעוניינים לטפל בסימני הזדקנות או עור נפול לאחר ירידה במשקל, למשל. לאחר הטיפול, העור מקבל מראה מורם וצעיר יותר, עם מינימום אי נוחות וללא זמן החלמה.

מיקרובליידינג

והנה בפעם הראשונה אנחנו עוברים מקטגוריית עור לקטגוריית איפור. עבור אלה המחפשות גבות מלאות ומוגדרות יותר, מיקרובליידינג הוא הפתרון. הטיפול מציע תוצאות חצי קבועות, שיפחיתו לכן משמעותית את הצורך באיפור הגבות על בסיס יומי. מה שעושים כאן בעצם זה להוסיף פיגמנט לתוך העור, מה שיוצר מראה טבעי של שיערה. מיקרובליידינג אידיאלי לשיפור צורת הגבות וצפיפותן, ומציע תוצאות ארוכות טווח שהופכות את איפור הגבות היומיומי למיותר.

הסרת שיער בלייזר

והנה עוד טיפול אסתטי פופולרי מאד, מקטגוריה קצת שונה, אבל כזו שכולנו מכירות – הסרת שיער! מה היינו עושות בלי הלייזר, הפתרון שמספק לנו שקט מהשיער הלא רצלוי. האמת, שמעבר לכך שלייזר מדלל ומפחית את צמיחת השיער, הוא גם מקנה לעור מראה חלק יותר. מדובר בטיפול יעיל במיוחד להאטה ואפילו הפחתה לצמיתות של השערה, הוא מתאים כמעט לכל איבר בגוף והוא מעולה למי שמחפש פתרון קבוע לשיער הטורדני. תגידו ביי ביי לשעווה ולגילוח. 

הרמת עפעפיים

דברנו על התקדמות בטיפולים הלא פולשניים? אין טיפול שממחיש את זה בצורה טובה יותר מטיפול הרמת עפעפיים. אפילו לזה כבר מצאו פתרון לא פולשני והיום הרפואה האסתטית יודעת להציע שיטות להצערה והרמה של אזור העיניים, או טיפול בבעיות של צניחת עפעפיים, ללא צורך בהליך כירורגי! לייזר, הרמת חוטים וחומרי מילוי בהזרקה הפכו יותר ויותר פופולריים בזכות היכולת שלהם לספק מראה עיניים מורם וצעיר עם מינימום זמן התאוששות. מי יכול לסרב לזה, תגידו?

בחירת הטיפול הנכון: גורמים שיש לקחת בחשבון

אבל רגע, רגע אחד. לפני שאתם רצים ומשריינים לכם סדרת טיפולים, יש כמה גורמים שחשוב לקחת בחשבון, כדי להבטיח שהטיפול יענה על הצרכים שלכם ויהיה תואם לציפיות ולאורח החיים שלכם. הנה כמה שיקולים, שחשוב לשים לב אליהם, לפני שתצאו למסע היופי שלכם: 

סוג העור: לפני כל טיפול עור, חשוב לעשות בדיקה של סוג העור שלכם אל מול יעילות הטיפול. מה שעובד עבור אדם אחד, לא בהכרח יעבוד באותו אופן עבור אדם אחר, ולכן חיוני לפנות לייעוץ מותאם אישית לבדיקה ובחינה.

תוצאות רצויות מול תוצאות אפשריות: הגדירו בבירור מה אתם מקווים להשיג באמצעות הטיפול. בין אם מדובר בהפחתת הופעת קמטים, התמודדות עם רפיון העור או שיפור קווי המתאר של הפנים, מטרה ברורה תנחה אותך ואת המטפל שלך בבחירת ההליך הנכון. חשוב גם לעשות תיאום ציפיות עם המטפל ולהבין בדיוק מה אפשרי ומה בגדר הפנטזיה.

 

זמן התאוששות: בדקו מראש כמה זמן יקח לכם להחלים מההליך וודאו שאתם נכונים לתהליך. בדרך כלל, בטיפולים לא פולשניים זמן ההחלמה הוא מינימלי, אבל עבור הליכים מסוימים עדיין תתכן תקופת החלמה קצרה. חשוב לקחת את זה בחשבון לפני שאתם מקבלים החלטה.

בטיחות ויעילות: רוב טיפולי האסתטיקה נחשבים לבטוחים. ועדיין, חשוב שתחקרו ותבינו את כל הסיכונים לפני שאתם בוחרים בהליך מסויים. בנוסף, חשוב מאד לבחור מטפל מוסמך שיש לו רקורד מוכח של הצלחה.

מה שלא יהיה, תמיד מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי לפני שמקבלים איזושהי החלטה. רק כשתשבו עם המטפל ורק כשהוא יראה את מצב העור שלכם, הוא יוכל לתת אבחנה מדוייקת ותוכנית טיפול שמותאמת אישית לכם ולמטרות שלכם מהטיפול.   

סיכום

עם השנים, הטיפולים האסתטיים הפכו יותר ויותר נפוצים. אבל הם ממשיכים להשתכלל והיום את מרביתם אפשר לבצע ללא התערבות כירורגית ועם מינימום עד אפס זמן החלמה. כלומר, הולכים לטיפול, התוצאות הן יחסית מיידיות וההתאוששות מסתכמת בכמה שעות בודדות! 

אם אתם שוקלים הליך כזה, נמליץ להתייעץ עם מטפל מוסמך ומקצועי שיבחן את העור שלכם, יעשה אתכם תיאום ציפיות, ידבר אתכם על הסיכונים האפשריים ויתן לכם תוכנית טיפול מותאמת אישית שתציג את התוצאות שאותן תוכלו להשיג מהטיפול. 



למידע נוסף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

טיפולי יופי לא פולשניים
נגישות